Thursday, June 3, 2010

PELABURAN EMAS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada pelabur2 atau bakal2 pelabur emas fizikal yang ingin membeli emas atau ingin menjual balik emas. Berniat untuk tukar emas kepada duit.. Saya sebagai dealer sedia membeli dengan harga pasaran seperti yang tercatat pada senarai harga Public Gold.

Kepada sesiapa yang ingin kongsi cerita, tentang kelemahan atau keburukan emas
saya amat mengalukan jika tuan/puan, sahabat2 yang membuat kajian dan menjumpai kelemahan emas dapat berkongsi padangan dengan saya dan rakan2 yang lain.Seperti yang di ketahui bahawa emas adalah logam terpilih dan bernilai hingga ke akhirat serta menjadi perhiasan ahli syurga. Jika saya salah sila berikan komen2
anda.

Dan jika ada yang ingin kan pedapat atau ada persoalan tentang pelaburan emas bolah hubungi saya di email saya sahizam08@gmail.com/amirsahizam08@yahoo.com atau di talian saya di 019 346 6401/019 329 6401

Sekian terima kasih dan salam sejahtera...



jual beli emas PG tertakluk pada harga yang tercatat pada homepage
http://www.publicgold.com.my/

No comments:

Post a Comment